Меню
Ваш кошик

Повернення

Згідно ЗУ «Про захист прав споживачів» Ви можете обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів з дня отримання на пошті. Товар належної якості - це товар без ознак експлуатації, у якого збережений товарний вигляд, етикетки, пакування та додаткові аксесуари, якщо такі були в комплекті.

Щоб повернути товар:

  • Заповніть заяву на повернення – уважно заповніть заяву, вказуючи всі необхідні дані, щоб ми могли оперативно повернути кошти;

  • Вкладіть у посилку товар в оригінальному пакуванні, товарну накладну та заповнену Заяву на повернення;

  • Відправте посилку за наступними даними: Отримувач: ФОП Коваль Богдан Вікторович контактна особа Рибачок Віктор 097 683 63 94, м. Київ, 28 відділення «Нової пошти». Будь ласка, не обирайте оплату готівкою при відправленні товару. Ми будемо змушені повернути відправнику такі посилки.

Далі ми отримуємо відправлення, перевіряємо стан товару та повертаємо кошти на банківську карту, вказану в Заяві на повернення. Термін повернення коштів на картку до 7 днів.

Щоб обміняти товар:

  • Оберіть товар для обміну та повідомте менеджера (дзвінок, смс, viber, ел. пошта) про запланований обмін, щоб зарезервувати товар для Вас;

  • Вкладіть у посилку товар в оригінальному пакуванні та товарну накладну;

  • Відправте посилку за наступними даними: Отримувач: Рибачок Віктор 0970227860, м. Київ, 28 відділення «Нової пошти»;

  • Повідомте менеджеру номер накладної, щоб ми могли швидко отримати відправлення.

Далі ми отримуємо відправлення, перевіряємо стан товару та відправляємо Вам на обмін товар. Додатково повідомимо номер накладної.

Звертаємо Вашу увагу на те, що при обміні або поверненні якісного товару, доставку сплачує покупець.

Якщо отриманий товар не відповідає замовленню (очікували червону футболку, отримали синю) чи має дефект (неналежна якість), то Ви маєте право повернути такий товар за рахунок Продавця та повернути кошти з компенсацією витрат на доставку або обміняти на такий самий якісний.

Гарантійні строки товарів

Одяг:
· 30 днів з дня продажу або з початку сезону.

Взуття для дорослого населення:
а) взуття повсякденне:
· 30 днів з дня продажу або з початку сезону.

б) взуття модельне з верхом з натуральної шкіри, із синтетичних та штучних шкір, текстильних матеріалів, з комбінованим верхом:
· 30 днів з дня продажу або з початку сезону.

Взуття для активного відпочинку:
· 60 днів з дня продажу або з початку сезону.

Шкіргалантерейні вироби:
· сумки господарські, пляжні, дитячі і шкільні рюкзаки, вироби дрібної шкіргалантереї — 30 днів;
· сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні – 50 днів;
· валізи, ділові портфелі і папки – 70 днів;
· ремені – 30 днів;
· рукавички з натуральної шкіри – 40 днів;
· рукавички з інших матеріалів – 30 днів.

Згідно ч. 1 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»:

Гарантійний строк – строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.

Строк служби – календарний строк використання продукції за призначенням, починаючи від введення в обіг чи після ремонту, протягом якого виробник (виконавець) гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Строк служби дорівнює гарантійному строку.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків не розглядаються.

Гарантійний строк носіння (експлуатації) обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу. На сезонні товари гарантійний строк обчислюється з початку відповідного сезону, що встановлюється Кабінетом Міністрів України, зокрема для взуття, відповідно Додатку N 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172:
· зимового асортименту — з 15 листопада по 15 березня;
· весняно-осіннього асортименту — з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада;
· літнього асортименту — з 15 травня по 15 вересня.

Згідно гл. 3 р. II «Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами»:

За ознаками сезонності взуття поділяється на:
· зимове — утеплене всіх видів;
· весняно-осіннє — чоботи, напівчоботи, черевики, напівчеревики не утеплені, туфлі закриті на товстій підошві з пористої гуми або поліуретанів;
· літнє — туфлі літні відкриті, сандалети, сандалі та інше.

Згідно ст .7 п. 4 Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі продажу товарів за зразками, поштою, а також у випадках, коли час укладення договору купівлі-продажу і час передачі товару споживачеві не збігаються, гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі товару споживачеві, а якщо товар потребує спеціальної установки (підключення) чи складення — від дня їх здійснення, а якщо день передачі, установки (підключення) чи складення товару, а також передачі нерухомого майна встановити неможливо або якщо майно перебувало у споживача до укладення договору купівлі-продажу, — від дня укладення договору купівлі-продажу.

Перелік нормативно-технічної документації, вимогам яких повинні відповідати взуття та супутні товари

ДСТУ 2157 “Взуття. Терміни та визначення”;
ДСТУ 2158 “Взуття. Дефекти. Терміни та визначення”;
ГОСТ 26167:2009 “Взуття повсякденне. Загальні технічні умови”;
ДСТУ 2063 “Взуття для активного відпочинку. Загальні технічні умови”.